روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

قبض برق


قبض برقمون اومده ۱۸ هزار تومن!
بابام : مطمئنی ۱۸ هزار تومنه؟! شاید ۱۸۰ هزار تومن باشه!
من : نه. همون ۱۸ هزار تومنه
بابام : مطمئنی قبض ماس؟!
من : آره
بابام شاید قدیمیه؟!!!!
من : نه بابا واسه همین دوره س!
بابام : شاید به تومن نوشته!!!
من نه
بابام تا الان نزدیکِ ۵۴ رکعت نماز شُکر خونده
نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

یادش بخیر اینه جلوم بود تو عمرم تنها کسی که بهم گفت خوشکلی مرحوم حاج مدسین بود من احمقم باورم شد کیف کرده بودم که یهو سرش سوخت تا رفتم عر بزنم تخم مرغ تو حلقم اغشته کردن اب روغن قاطی کردم تافته جدا بافته را گذاشتن تو سینی یه گربه بی همه چیز در برد از اون روز دیگه گربه را ندیدمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد