ترانه «مرگ بر آمریکا» با صدای حامد زمانی +دانلود

ترانه «مرگ بر آمریکا» با صدای حامد زمانی +دانلود

ترانه «مرگ بر آمریکا» با صدای حامد زمانی از طرف دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.

شاعر این اثر که به مناسبت روز ۱۳ آبان تهیه شده است، «محمدمهدی سیار» و خواننده و آهنگساز حامد زمانی است و تنظیم آن را «امید رهبران» و میکس و مستر را «رضا پوررضوی» انجام داده است.

دانلود

انالله واناالیه راجعون

انالله واناالیه راجعون


 بانهایت تاسف و تأثر درگذشت مرحوم مغفور شادروان

حاج حسن جعفري

(ابوي اخوان جعفري)

را به اطلاع همشهریان ،دوستان و آشنایان می رساند و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت ،علو درجات و بهشت جاوید و برای بازماندگان ایشان صبرو شکیبایی مسئلت می نمایم.

ضمناًمراسم سومین روز درگذشت این پدر مهربان روز جمعه92/7/12از ساعت 10 الی 13 در مسجد صاحب الزمان (عج) درروستای اردیب برگزار میگردد. 


حضور شما سروران عزیز باعث تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیا عاشقی را رعایت کنیم

بیا عاشقی را رعایت کنیم



یک روز به خانمی که همیشه به همسرش پرخاش می‌کرد و فرزندانش را کتک می‌زد گفتم شما هیچ‌وقت عاشق خانواده‌ات نبوده‌ای؟ در اولین نگاه یا اولین‌باری که فرزندت را در آغوش گرفتی، اولین بار که به خانه خودتان پا گذاشتی، همیشه همین روابط را داشته‌اید؟ خندید و گفت ما به عشق و عاشقی عادت نداریم. بعد به فرزندش اشاره کرد و گفت بدم می‌آید که او را با کلمات عاشقانه صدا بزنم!

عشق در خانواده

همه خانواده‌ها تا این حد با عشق ورزیدن غریبه نیستند اما خیلی از خانواده‌ها که سال‌ها پیش پیوند زناشویی بسته‌اند فکر می‌کنند در این زندگی مشترک صرفا دارند انجام وظیفه می‌کنند و هیچ عشقی در کار نیست. آنها از عشق ورزیدن به‌خصوص در مقابل یکدیگر خجالت می‌کشند.

حتی اگر شما از آن دسته خانواده‌ها هستید به‌راحتی می‌توانید به عشق ورزیدن عادت کنید و آن را مثل یک روش همیشگی مثلا مثل غذا خوردن در زندگی خود همیشگی کنید.

عشق راهی برای ابراز احساسات است... اما...
ادامه نوشته

شهادت امام صادق (ع)

شیعیان رهبر ما را کشتند

صادق آل عبا را کشتند


نور چشم علی و فاطمه را


وارث کربوبلا را کشتند

شهادت امام صادق (ع)، مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت، کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی بر پیروان آن حضرت تسلیت باد

دوست خوب یعنی این...

دوست خوب یعنی این...


داشتن دوست خوب یكی از بهترین و زیباترین نعمت‏هاست. وقتی دوست خوبی داشته باشیم، انگار دنیا را به ما داده‏اند. اما توجه به این نكته هم ضروریست كه شخصی می‏تواند دوست خوبی داشته باشد، كه خود او نیز دوست خوبی باشد!


قاعده های یک دوست واقعی

دوست، تقدیر گریزناپذیر ما نیست. برادر، خواهر، پسرخاله و دخترعمو نیست که آش کشک خاله باشد!

دوستی انتخاب است. انتخابی دو طرفه که حد و مرز و نوع آن به وسیله همان دو نفری که این انتخاب را کرده‌اند تعریف می‌شود.

با دوستان‌مان می‌توانیم از همه چیز حرف بزنیم و مهم‌تر آنکه می‌توانیم از هیچ چیز حرف نزنیم و سکوت کنیم. با دوستان‌مان می‌توانیم درد دل کنیم و مهم‌تر آنکه می‌شود درد دل هم نکرد و بدانیم که می‌دانند. از دوستان‌مان می‌توانیم پول قرض بگیریم و اگر مدتی بعد او پول خواست و نداشتیم، با خیال راحت بگوییم نداریم و اگر مدتی بعدتر دوباره پول احتیاج داشتیم و او داشت، دوباره قرض بگیریم.

به دوستان‌مان می‌توانیم بگوییم: امشب بیا خونه ما، دلم گرفته و اگر شبی دیگر زنگ زد و خواست به خانه‌مان بیاید و حوصله نداشتیم، بگوییم: امشب نیا، حوصله ندارم.

با دوستان‌مان می‌توانیم بخندیم، می‌توانیم گریه کنیم، می‌توانیم رستوران برویم و غذا بخوریم، می‌توانیم بی غذا بمانیم و گرسنگی بکشیم، می‌توانیم شادی کنیم، می‌توانیم غمگین شویم، می‌توانیم دعوا کنیم. می‌توانیم در عروسی خواهر و برادرش، لباس‌های خوب‌مان را بپوشیم و فکر کنیم عروسی خواهر و برادر خودمان است و اگر عزیزی از عزیزان دوستانمان از دنیا رفت، لباس سیاه بپوشیم و خودمان را صاحب عزا بدانیم.

با دوستان‌مان می‌توانیم قدم بزنیم. می‌توانیم نصف شب زنگ بزنیم و بگوییم: پاشو بیا اینجا و اگر دوستمان پرسید: چی شده؟ بگوییم: سوال نکن، فقط بیا و وقتی دوست‌مان بی هیچ حرفی آمد، خیال‌مان راحت باشد که در این دنیا، تنها نیستیم.

با دوستان‌مان می‌توانیم حرف نزنیم، کاری نکنیم، جایی نرویم و فقط از اینکه هستند، خوشحال و خوشبخت باشیم.

9 حقیقت عجیب و جالب تاریخی!!

9 حقیقت عجیب و جالب تاریخی!!

 

1. رومی‌ها عادت داشتند از پنبه نسوز در لباس‌هایی که هر روز می‌پوشیدند استفاده کنند. (پیشینیان پلینی (یک طبیعت گرای رومی) گفته آنها به این دلیل لباسهایی با الیاف پنبه نسوز می‌پوشیدند که آنها سفیدتر از پارچه‌هایی با الیاف معمولی بودند و می‌توانستند خیلی راحت لباس‌هایشان را درون آتش پرتاب کنند. او همچنین خاطر نشان کرد که خدمتکارهایی که لباسهایی با الیاف معدنی می‌پوشیدند اغلب از بیماری‌های ریوی رنج می‌بردند.

2. در مصر باستان قلب انسان را جایگاه هوش و اطلاعات می‌دانستند نه مغز. مصری‌های باستان فکر می‌کردند مغز فقط چیزی است که درون سر را پر می‌کند. بنابراین آنها هنگام مومیایی کردن مغز را بیرون آورده و دور می‌انداختند، درحالیکه درمورد قلب دقت و توجه خاصی مبذول می‌داشتند!

3
. زمان رواج امراض مسری در قرون وسطی برخی از دکترها لباسها و ماسک‌هایی با نقوش ابتدایی و باستانی می‌پوشیدند به نام «لباس بیماری یا مرض».
  این ماسک دارای چشمی‌های شیشه ای قرمز رنگ بود که آنها تصور می‌کردند شخص را در برابر شیطان غیرقابل نفوذ می‌سازد. قسمت بالایی ماسک با گیاهان معطر و ادویه جات پر می‌شد تا محافظی باشد دربرابر «هوای بد» که اعتقاد داشتند مرض و بیماری را با خود حمل می‌کند.

4.
 3.500 سال پیش تخمین می‌زدند که جهان دوران باشکوه 230 ساله ای را داشته که در آن دوران هیچ جنگی اتفاق نیفتاده است.
5. در چرخه‌های شهرنشینی اروپای غربی و آمریکایی‌ها، بعد از اوایل قرن 17 تزئین ریش از دنیای مد خارج شد؛ برای مثال در سال 1698 پیتر پادشاه روسیه دستور داد مردها ریش‌هایشان را به طور کامل بتراشند و سال 1705 برای کسانی که ریش داشتند مالیات گذاشتند تا جامعه روسیه هم سو با معاصرانش در جوامع غربی شود.

6.
 پرفروش ترین کتاب قرن پانزدهم کتابی شهوانی به نام «داستان دو عاشق» بود که هنوز هم خوانده می‌شود!
نویسنده این کتاب اگرچه پاپ پیوس دوم (که سال‌های 1464-1458 سلطنت می‌کرد) بود، ‌اما تفاوتی با  «آنیس سیلوییوس پیکولومینی» نداشت.
7. در مصر باستان گربه‌ها را مقدس می‌دانستند. وقتیکه گربه خانگی یک خانواده می‌مرد، تمام اعضای آن خانواده ابروهایشان را می‌تراشیدند و تا موقعی که ابروها کامل رشد کند عذادار می‌ماندند.
8. مدل عمو سام در اثر معروف «تو را می‌خواهم» سال 1917 صورت نقاشی به نام جیمز مونتگومری فلاگ بود. برای تاثیرگذاری بیشتر او پرتره اش را مسن تر نقاشی کرد و ریش بزی بهش اضافه کرد.
9- 200سال قبل از میلاد وقتیکه شهر اسپارتای یونان در اوج قدرت خود بود به ازای هر شهروند 20 نفر خدمتکار وجود داشت. تصور کنید خانه‌های مردم آن زمان حتما از تمیزی برق می‌زد!!

امید و آرزو

" همه‌ ما هزاران آرزو داریم!
لاغرتر شویم، بزرگتر شویم، پول بیشتری داشته باشیم، اتومبیل بهتری سوار شویم، یک روز تعطیل، یک گوشی موبایل جدید، ملاقات با زن یا مرد رویاهایمان و...
ولی یک بیمار مبتلا به سرطان تنها یک آرزو دارد و آن اینست که از شر سرطان خلاص شود! "

 بیایید برای سلامتی شان دعا کنیم و اگر از دستمان برمیاد چه از لحاظ مالی و چه از نظر معنوی کمکشون کنیم ...

 دسته گل هایی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند نیازمند حمایت من و شما هستند ... به شکرانه اینکه سالم هستیم و به رسم معرفت باید کاری کرد ...

 به حکم انسان بودن و نه ترحم  ...

 خدایا به همه ی مریضها ، شفای عاجل عطا کن ...

 الهی آمین

دل دیوونه

دل دیوونه

 دیدی ای دل♥ عاقبت زخمت زدند؟

گفته بودم مردم اینجا بدند.
دیدی ای دل♥ ساقه ی جانت شکست؟
آن عزیزت عهدو پیمانت شکست؟
دیدی ای دل♥ در جهان یک یار نیست؟
هیچکس در زندگی غمخوار نیست؟
دیدی ای دل♥ حرف من بیجا نبود ؟
از برای عشق ا ینجا، جا نبود
نو بهار عمر را دیدی چه شد؟
زندگی را هیچ فهمیدی چه شد؟
دیدی ای دل♥ دوستیها بی بهاست؟
کمترین چیز ی که میبینی وفاست؟
ای دل♥اینجا باید از خود گم شوی

عاقبت همرنگ این مردم شوی

پیام تسلیت

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم ثابتی

تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما

از خداوند صبری عظیم برای شما و خانواده محترمتان خواستاریم

امیدواریم غم آخرتان باشد.

عید فطر مبارک

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره.... آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم...

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...