روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

حسینیه شلوغ پس از محرم

تصاویری از مراسم 14 و 15 خرداد در حسینیه گرمه




-------------------------



--------------------------



----------------------



-----------------------



----------------------


موجو


عکسهایی از یکی از صنایع دستی گرمه:




---------------------




-----------------------




-----------------------




------------------------




----------------------




---------------------------


ائتلاف جومونگ با مدیریت سایت

یه تصویر از مدیر سایت براتون میزارم.


این مدیر عزیز چند وقته که پیداش نیست و خبری ازش نداریم. لطفا اگه دیدینش بگید یه سری هم به سایتش بزنه. تاریخ گرمه شما را فرا می خواند....


البته از این عکس پیداست که چند وقته فیلم جومونگ رو زیاد تماشا میکرده!!!


سلام بر جنید

امامزاده جنید بن حمزه بن موسی الکاظم علیه السلام





----------------------------






----------------------



وصیت نامه عجیب

وصیت نامه عجیب حسین پناهی

وصیت نامه عجیب حسین پناهی
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.
بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم !

 

گرمه از دید دکل

عکسهایی از روستای زیبای گرمه از نمای بالا:





---------------------------






--------------------



دکتر حسابی

یک جمله ی حسابی از
دکتر حسابی

حاصلضرب "توان" در "ادعا" مقداری ثابت است ، هرچه "توان" انسان کمتر باشد "ادعا"ی او بیشتر است
و هرچه "توان" انسان بیشتر شود " ادعا"یش کمتر میگردد

شب 14 رجب 91

سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر و روز مرد خدمت تمامی شیعیان و دوستداران اون حضرت خصوصا تمامی گرمه ایهای عزیز گرامی باد.


تصویری از ماه شب 14 رجب در سال گذشته در روستای گرمه: