روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

گرمه در هفته ای که گذشت.

از این هفته ان شاء الله هر هفته اخبار مهم و رویدادهای مهم هفته ای که گذشته را در سایت گرمه می توانید ملاحظه کنید.


"گرمه در هفته اول شهریور"




تصادف تنها تراکتور گرمه


اولین خبر و شاید مهم ترین اتفاق گرمه در این هفته تصادف وحید سعیدی با تراکتورش بود. وحید سعیدی که با تراکتورش از گزو به سمت گرمه می آمد گازوئیل تمام میکنه و مجبور میشه کنار جاده پارک کنه که در همین حین یک پراید به تراکتور برخورد میکنه.این تصادف درسهای بسیار خوبی برای وحید داشته که بعدها در مطلب جداگانه ای به نظر شما خواهد رسید.

خلاصه از بیخ گوش وحید رد شد.


بهداری گرمه بهیارش بهیار شد.!!!


پس از پایان خدمت احمد ثابتی بعنوان بهیار در گرمه و معرفی جابر بشیر برای این سمت ، دوران آموزش دوساله جابر در اصفهان به پایان رسید و وی با قبولی در امتحانات پایانی رسما بعنوان بهیار می تواند کارش را آغاز کند. برای وی آرزوی موفقیت داریم.


دست ما کوتاه و خرما بر نخیل


با فرا رسیدن شهریور ماه ، فصل خرماچینی هم در گرمه آغاز شد. کم کم افرادی که درخت خرما داشته اند راهی گرمه می شوند تا هم دیداری با دیار خویش تازه کنند و هم خرما را برای خود به ارمغان ببرند.


آغاز ماه ذی القعده


با آغاز ماه ذی القعده و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها ، مراسم جشن ولادت حضرت معصومه و دعای کمیل در مسجدالنبی گرمه برگزار شد.

بانی دعای این هفته جابر بشیر بود.


هزاران گل صلوات


در ماه ذی القعده ، کانون فرهنگی جوادالائمه گرمه طرح هزاران گل صلوات جهت تعجیل در فرج امام زمان را اجرایی کرده که عزیزانی که مایلند پیامک های این طرح برایشان ارسال گردد می توانند عبارت اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم را به شماره سامانه پیامکی کانون فرهنگی جوادالائمه گرمه ( 30005833606060) ارسال کنند تا از مطالب این ماه بهره مند شوند.

تغیل گاییمو خودمون

یادش بخیر این تغیل دیگه وجود نداره!!!


(البته هست ولی نه به این شکل)