روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

نو روز

فرا رسیدن نوروز باستانی بر تمامی هموطنان عزیز گرامی باد .



با آرزوی بهترینها برای شما 



تبریک

از آن زمان که بچه بودیم یادمان هست که وقتی ما را به بهداری  جهت دکتر  واکسن زدن می بردند (که البته می ترسیدیم )چهره مردی آرام و خوش اخلاق  را می دیدیم  .او سالهای زیادی با همین روش به همه گرمه ایها خدمت کرد . شاید بتوان به جرات گفت اولین کسی بود که 30سال در گرمه خدمت کرد و سرانجام بارنشست شد . البته این را هم فراموش نکنیم که همسر محترمه او هم به عنوان معلم در گرمه سالهای فراوانی بوده است . و این شخص بسیار محترم  کسی نیست جز جناب آقای احمد ثابتی او در این مدت  به همراه خانواده بصورت کامل در گرمه زندگی کرده است .اما سرانجام از گرمه کوچ کرد . از طرف بچه های سایت و تمام گرمه ایها از سالها زحمات ایشان تشکر میکنیم و آرزوی سلامتی برایشان خواستاریم . 


( البته این را اضافه کنیم که قبل از ایشان جناب آقای علی آقا هوسی مدت زمانی مشغول خدمت بودند و از زحمات فراوان ایشان تشکر میشود )

 

و اما طبق خبرها جناب آقای جابر بشیر  این رسالت مهم را به عهده گرفته است  بعد از مدتی وقفه که مشغول تحصیل در این رشته بوده است . از همین رو از طرف خود و برو بچه های سایت این مسوولیت را به ایشان تبریک گفته و آرزوی توفیق برایشان داریم .

و از ایشان درخواست داریم که با چهره ای گشوده و اخلاقی نیکو همانند مسئول قبلی به همشهریان عزیز گرمه خدمت کند . 

که البته چنین خواهد بود .

طلوع نوروز

گرمه ایها سلام

داریم کم کم به نوروز 93 و یک سال دیگه نزدیک میشیم.همه یه حس عجیبی داریم.صدای رفتن به گرمه داره میاد. ان شاء الله تا چند روز دیگه همه کنار هم در نیکودیار عزیز هستیم.


این عکس طلوع 92 بود، منتظر طلوع 93 هم باشید...