روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

سرزمین عشق

                                   جواهر ده سبز




روستایی به وسعت دل ،


 به زیبایی تمام زیبایی های دنیا ،


به گرمی عشق ،


                                          گرمه ، سلام



*************************************************


از تمامی شما گرمه ایهای عزیز خواهشمندیم که اخبار و عکس های به روز و مطالب جالب و حتی خاطرات قدیمی در قالب متن ، فیلم ، تصویر و صوت را به آدرس زیر ایمیل کنید تا بر روی وبسایت قرار بگیرد.


آدرس ایمیل جهت فرستادن آثار : mrjala.garg@chmail.ir

نظرات 10 + ارسال نظر
۴۹+ پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:25

کهن دیار را دیار یار را دل از تو کندم ولی که عشقت به سینه دارم .

عبدالرحیم چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 http://www.bayazeh.ir

به منظور معرفی دشت مرکزی ایران و منطقه شهرستان خوروبیابانک مقاله ای تحت عنوان (( خور، سرزمین خورشید )) در مجله اطلاعات هفتگی بشماره 3567 مورخ 26/04/1392 به تحقیق و نگارش " محمد رضا فاضلی " چاپ و منتشر گردیده است علاقه مندان به مطالعه درباره سرزمین های مرکزی ایران می توانند چاپ این هفته این مجله را به تعداد 380 هزار نسخه در تمامی کیوسک های روزنامه فروشی در سراسر کشور تهیه نمایند.
علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مقاله و چاپ مقاله های بعدی در مورد نقاط مرکزی ایران به آدرس همین سایت مراجعه فرمایند.
آدرس سایت : www.bayazeh.ir

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 http://www.bayazeh.ir

به منظور معرفی دشت مرکزی ایران و منطقه ی شهرستان «خوروبیابانک» ، مقاله ای تحت عنوان (( خور، سرزمین خورشید )) در مجله اطلاعات هفتگی بشماره 3567 مورخ 1392/04/26 به تحقیق و نگارش " محمد رضا فاضلی " چاپ و منتشر گردیده است علاقه مندان به مطالعه درباره سرزمین های مرکزی ایران می توانند چاپ این هفته این مجله را به تعداد 380 هزار نسخه در تمامی کیوسک های روزنامه فروشی در سراسر کشور تهیه نمایند.

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مقاله و چاپ مقاله های بعدی در مورد نقاط مرکزی ایران به آدرس همین سایت مراجعه فرمایند.

آدرس سایت : www.bayazeh.ir

حمزه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04

سلام محمد جان این عکس قلعه را حذف نکن
چون افتخار و اعتبار گرمه عزیزمان است . هرچند که در سالهای قبل بدست افراد ....... مورد حمله همه جانبه بیل و کلنگی قرار گرفت .

سلام
چشم

بالو. پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19

حالا واسه من شاعرم شده!!!!!!!!!!!!!تو را چه به شعر گفتن آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو تو همون بیمه کشکتو بساب.والاااااااا.

عباس ثابتی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:11

باسلام واحترام
ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم ماه پیروزی حق بر کفر به شما،درصورت صلاحدید مطلب درج شده در رابطه باکتاب سوگنامه اردیب را در وبلاگتان درج نمایید.
ارادتمند
اردیب نگین کویر
عباس ثابتی

سلام و عرض ادب
لطفا آدرس سایتتون رو برای ما بنویس!

وکیلی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:21

با سلام ،خواهشمندم در زمینه کار پژوهشی در رابطه با این منطقه به ویژه گرمه مرا یاری بفرماییدو در صورت امکان شماره همراهتان را بنویسید. با تشکر

سلام
09131170558 محمد رضا جلال

یک گرمه ای شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:52

باسلام،می توانید راجع به جشن سده - که در 5بهمن(55روز به عید) یا10 بهمن بوده و است و در سالهای نه چندان دور در گرمه برگزار میشده -از مسن های ده جویا شوید و خاطرات آن ها را باز گو کنید.؟ممنون میشم.

علیک سلام
بله.
اقدام میشه!!

الف وحید شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:37

بازاین چه شورش است مه درخلق عالم است .

سایت ساز شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:49 http://cheharbid.ir

سلام
من مدیر سایت روستای چهاربید هستم cheharbid.ir
اعتراف می کنم مطالب زیادی روی سایت نگذاشتم ولی سایت بسیار منظمی دارم
ولی شما دقیقا بر عکس من هستید. مطالب سایت بسیار ولی سایت تقریبا بدون گرافیک. من حاظرم در قبال دریافت هزینه ای اندک سایت شما را همانند سایت خودم درست کنم و اگه بخواهید امکانات دیگر نیز اضافه کنم.
در صورت تمایل با من تماس بگیرید.
09150964383

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد